sobota, 1 września 2012

Sweet Kitty

Postanowiłam zrobić dla Was kreację, którą nazwałam Sweet Kitty.
Kojarzy mi się z aktualnym konkursem (tzn. Pet World) ;3





Zrobiłam też oczywiście ten strój w różnych wersjach kolorystycznych :)


Wersja czarno-biała hmm... inspirowałam się tutaj kilkoma osobami z mich znajomych, które się w te kolory ciągle ubierają. Do wersji 2 i 3 skorzystałam z  koła barw. :) Mi się najbardziej podoba wersja ostatnia, bo jest najoryginalniejsza i ma kolorowe włosy :) Jak macie pomysły na inne wersje kolorystyczne do moich przyszłych kreacji to piszcie w komentarzach, a na pewno wykorzystam :)
Zaznaczę Wam kolory, jakby było trudno Wam je znaleźć.
Kolory do zestawu czarno-białego

 Zestaw fioletowo-żółty ;3
 Kolory najbardziej oryginalnej wersji pomarańczowo-niebieskiej
 Kolory do zestawu, który był na sesji zdjęciowej (czerwono-biały)
Czerwony kolor zaznaczony na każdym zestawie kolorystycznym to kolor Frecklesów :)

A teraz... CENA

Nie wychodzi tak drogo bo tylko 2300sc ;) Jak widzicie tylko szorty są dla VIP-ów, ale jeśli nie jesteś VIP to oczywiście możesz kopic inne szorty, choćby te z mojego looka p.t. "Bluzka dla chłopaków^^"

A i jeszcze prosiłabym o pomoc w levelu :) Mój pasek fame na razie wygląda tak:
Więc proszę o pomoc, bo BARDZO chciałabym wbić 16lvl do końca października. :)
 Nika 999

EDIT: Kreację możecie zakupić u mnie w lookach p.t. "Sweet Kitty"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz