wtorek, 4 września 2012

Holidays Come Back!

Mam dla Was... Tak, nową kreację :)
Nazwałam ją "Holidays Come Back!"




Jeszcze jest kilka kolorów:
          


 Pierwsza wersja, granatowo-biała kojarzy mi się z moją najką Doris ;*. W drugiej i trzeciej brałam mniej używane odcienie popularnych kolorów. Do wersji zielono-białej wzięłam rudy kolor włosów bo po pierwsze, pasuje do zielonego :), a po drugie, ja taki miałam aż do 14 levelu, kiedy zaczęłam kupować też czarne włosy ;3 Ostatni strój jest taki... dla osób bardziej delikatnych.
Zaznaczyłam Wam kolory :)
 Kolory wersji granatowo-białej
 Kolory do stroju z rudymi włosami
 Kolory z wersji kolorystycznej różowo-białej.
Do stroju przedstawionego w sesji zdjęciowej :3
Tak, jak zawsze... Czerwony kolor na każdej palecie kolorów to kolor Frecklesów, które UWIELBIAM ;)

A teraz... Cena

Kosztuje to 2600sc ;( Ale jest dość dużo dodatków, np. jak odejmiemy Frecklesy to będzie już 2350sc :)

Ten strój jest CAŁKOWICIE nie dla VIP :) Możecie go zakupić u mnie w lookach, nosi tytuł jak tu (Holidays Come Back!)
 A i jeszcze coś... Dochodzi nowa redaktorka bloga :) Tak samo jak Doris ;* znam ją z rl (chodzimy do jednej klasy) i jest moją najką na MSP. Jej nick to !::::Wiki::::!. Nie zdziwcie się, bo Wiki będzie pisała z mojego konta google i na końcu każdego jej postu się podpisywała :)
  By Nika 999

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz