niedziela, 2 września 2012

Metamorfoza Lolo-93-

1 metamorfoza jak pojawi się na tym blogu to metamorfoza zrobiona dla Lolo-93-
Przed :
Nawet fajnie :) Tylko trochę kolor spodenek nie pasuje do bluzki, polecam lepiej czarne (:
Włosy... ja bym wybrała inne, ale tak nawet dobrze. Na tej bluzce nie widać za bardzo tego naszyjnika, i zdjęłabym ten "brokat z twarzy :) Ale ogólnie fajnie. A i polecam jeszcze zmienienie oczu ;/ Bo są początkowe :> Np. na Girl next door, bo nie jesteś VIP-em.

Po:
Zrobiłam 2 looki, jeden jest bardziej dziewczęcy.
 Jest trochę bardziej dziewczęcy :) Wzięłam tą sukienkę i kwiatka, ponieważ pasują kolorami. Dałam Frecklesy, bo sądzę, że pasują do wszystkiego. I włosy są bardzo ładne (;
Postawiłam na kolorach białym i szarym. Włosy dałam bardzo proste :) Ta kreacja podoba mi się baaaardzo ;D

To na tyle
By Nika 999

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz