sobota, 28 lipca 2012

Wywiad z Chain


-Dzięki komu/czemu zaczęła się twoja przygoda z MSP ?
Moja przygoda z msp zaczęła się dzięki siostrze - Anabelle171. Początkowo założyłam konto tylko po to, żeby jej pomagać, a wyszło na to, że jestem tu już prawie rok.
-Ilu masz znajomych ?
Na tę chwilę mam 176.
-Czy odpowiada ci taka ilość znajomych ?
Jak najbardziej, bo przy ilości np. 300 znajomych trudno jest wszystkim pomagać, oglądać filmy i oceniać artbooki, a tak mam wszystkich "pod kontrolą" ;D
-Który z twoich seriali jest według ciebie najciekawszy ?
Trudno mi jest ocenić, który mi najlepiej wyszedł, bo jako autorka widzę w nich mnóstwo niedoskonałości, które staram się usuwać w coraz to nowszych filmach. Jednak chyba najlepiej pracowało mi się przy "Wilkach" - może dlatego, że jako jeden z nielicznych moich filmów miał dobre zakończenie, ale myślę, że najlepszą historię wymyśliłam do "Zaiste, Milordzie".
-Grasz już rok. Czy według ciebie 15 level w rok to dużo ?
Według mnie to mało, myślę, że stać mnie na więcej. W następnym roku postaram się bardziej!
-Sądzisz, że MSP zaczyna być nudne ?
Dla mnie - nie, przyznam, że z niecierpliwością czekam na każdy kolejny konkurs : D Niektórzy narzekają na duże zmiany, ale myślę, że one jednak są potrzebne, żeby msp szybko się nam nie znudziło.
-Masz rację. A czy często wchodzisz na MSP ?
Jestem tu codziennie, chyba, że akurat coś mi wypadnie. Czasem wchodzę nawet kilka razy.
-Polecasz robienie 10 sek ?
Nie polecam, bo dla mnie to żadna frajda. Według mnie cała zabawa płynąca z tej gry polega właśnie na satysfakcji "O! Ktoś obejrzał mój film i mu się spodobał!".
-Na ile oceniasz tą grę w skali od 1 do 10 ?
8 - ze względu na to, że gra okropnie się tnie.
-Kogo chciałabyś pozdrowić ?
Jakbym wypisała wszystkich to zajęłoby strasznie dużo miejsca, więc wybaczcie, że nie wypiszę nicków, ale pozdrawiam wszystkich, którzy umilają mi pobyt na msp swoją obecnością ♥
-Dziękuję za wywiad
Również dziękuję (;





Nika 999



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz