niedziela, 19 sierpnia 2012

KONKURS, duże nagrody. Przeczytaj!

Ogłaszam KONKURS :3

Ponieważ bardzo chciałabym wbić 15 lvl do końca wakacji
Kończy się jak bd miała ten lvl
Polegał n będzie na pomaganiu (i tu właśnie większość osób wychodzi z bloga xD)
Kto zbierze najwięcej punktów-wygra (:
Wyniki ukażą się na blogu

Punktacja:
-Graf 1p.
-Ogl. mi 12 sek 2p.
-Ogl. mi filmu 3p.

Nagrody:
1 miejsce-2 prezenty z listy
+ Obejrzę 10 filmów
2 miejsce-1 prezent z listy
+ Obejrzę 5 filmów
3 miejsce-1 prezent z listy
+ Obejrzę 9 filmów +graf (;

Drugą cześć każdej nagrody zrealizuję pod koniec wakacji
Co zrobiliście (z części "punktacja") piszcie w komach do mojego nowego arta p.t. "KONKURS, duże nagrody. Wejdź! ;3
Jeśli nie będzie przynajmniej 10 zgłoszonych osób (takich co napisały w komie, że coś zrobiły) to każdy uczestnik dostanie po grafie i obejrzę mu 1 film.

Wyniki:
Wyników konkursu nie będzie ponieważ zgłosiło się za mało uczestników :( Uczestników było niej niż 10, wyżej napisałam, że jeśli ędzie mnie niż 10 uczestników to każdy dostanie po grafie i ogl. mu 1 film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz